انتخاب برگه

نرم افزار باشگاه مشتریان

راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان و امکانات باشگاه مشتریان

مزایای باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان اقدامی برای حس خوب مشتری به خرید مجدد است.

نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟

نرم افزار باشگاه مشتریان که با نام های نرم افزار وفاداری مشتری، نرم افزار لویالتی، سیستم لویالتی، سیستم وفاداری مشتریان، کارت vip یا سیستم کارت وفاداری هم شناخته می شود، یک سیستم نرم افزاری است؛ که با استفاده از آن می توان به صورت هدفمند فرآیند وفادارسازی مشتریان را مدیریت نمود.  با ارائه راهکارهای خلاقانه آنان را برای وفادار ماندن به کسب و کار و خرید مجدد ترغیب و تشویق نمود.

باشگاه مشتریان هوشمند

چرا نرم افزار باشگاه مشتریان را به شما پیشنهاد می دهیم؟

ایجاد باشگاه مشتریان با استفاده از نرم افزار وفاداری مشتریان امکان مدیریت بهتر و گزارش گیری های اتومات را به شما می دهد. در واقع با استفاده از این نرم افزار شما یک باشگاه مشتریان هوشمند خواهید داشت که از طریق آن می توانید برای برنامه های آتی خود در جهت وفادارسازی مشتریان و افزایش فروش و میزان سود خود برنامه ریزی کنید. برنامه باشگاه مشتریان ارائه شده توسط شرکت ما تحت وب است و بدون نیاز به نصب روی هر سیستمی که اتصال به اینترنت داشته باشد قابل استفاده است.

هدف اصلی باشگاه مشتریان: مشتری مداری، ترغیب مشتریان برای خرید مجدد و بالا بردن وفاداری به برند است.

نرم افزار باشگاه مشتریان علاوه بر برآورده کردن این هدف اصلی، مزیت های دیگری را به همراه دارد. از جمله مهم ترین آن ها:

  • امکان گزارش گیری از مشتریان و خرید های آن ها: تجزیه و تحلیل کردن این گزارش ها به هر مدیر کسب و کاری این امکان را می دهد؛ که رفتار مشتری را بررسی کرده و برای فروش بیشتر با برنامه ای مشخص تر به پیش رود.
  • امکان ارتباط مداوم با مشتریان: پروفایل کاربری مشتری، سیستم نظرسنجی، سیستم تیکت و جشنواره های مناسبتی به شما این امکان را می دهد؛ که همواره با مشتریان خود در ارتباط باشید.
  • امکان جذب مشتری جدید: کارت هدیه و امکان بازاریابی شبکه ای که در نرم افزار در نظر گرفته شده است؛ به شما این امکان را می دهد که علاوه بر ترغیب کردن مشتری های قبلی به خرید، مشتریان جدیدی را هم تشویق به خرید از مجموعه خود کنید.

با راه اندازی نرم افزار ارزش و جایگاه مشتریان افزایش می یابد. مشتریان با خرید از شما احساس متفاوت بودن می کنند؛ و در پی آن نوعی حس وفاداری نسبت به مجموعه در آن ها ایجاد می شود. وفاداری مشتری به معنای مراجعه دائمی به یک مجموعه و استفاده از خدمات و محصولات آن است. و در مرحله بعدی پیشنهاد استفاده از خدمات شما به دیگران است.

در هنگام طراحی باشگاه مشتریان اگر بتوانید نیاز های مشتریان خود را پیش بینی نمایید و به سوالات زیر پاسخ دهید، توانسته اید قدم بزرگی در جهت پیشرفت کسب و کارتان بردارید.

  • چه چیزهایی می تواند باعث رضایت بیشتر مشتری گردد؟
  • چطور می توان مشتریان را برای مراجعه و خرید مجدد ترغیب کرد؟
  • بهترین روش برای قدردانی از خرید مشتری چیست؟
  • بهترین راه برای اینکه مشتری را ترغیب و متقاعد کنید که شما را به دیگران معرفی کند چیست؟

کاربردهای نرم افزار باشگاه مشتریان

با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان می توانید رفتار مشتریانتان را آنالیز کنید. بر اساس رفتارهای قبلی که مشتری داشته است (مانند میزان خرید مشتری از شما، مدت زمانی که از آخرین خرید او می گذرد، تعداد دفعاتی که برای خرید به شما مراجعه نموده و فاصله زمانی بین مراجعات و بسیاری از فاکتورهای دیگر) متوجه علایق و عادت های وی شوید. بر اساس این اطلاعاتی که از مشتری خود دارید، تصمیماتی بگیرید که موجب تشویق وی برای خرید مجدد از شما گردد. در واقع نرم افزار باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می کند که از طریق آن بتوانید اطلاعات مربوط به مشتریان را به راحتی جمع آوری کنید. عادات و سلیقه آنان را بر اساس این اطلاعات کشف کنید و در نتیجه بتوانید مشتریانتان را به کسب و کار خود وفادار سازید و آنان را برای بازگشت دوباره و خرید بیشتر ترغیب نمایید. به بیان دیگر شما با آگاهی از رفتار مشتریان می‌ توانید تصمیم بگیرید که توسعه کدام محصول یا خدمت بهتر است و منجر به افزایش فروش و بهبود کسب و کار شما خواهد شد.

مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان

مزیت های راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان چیست؟

هدف اصلی راه‌اندازی سامانه باشگاه مشتريان، برقراری يك رابطه‌ دوطرفه با مشتریان است. در باشگاه مشتريان، ارتباط میان بازارياب و صاحبان كسب و كار دوطرفه خواهد بود و باعث ديالوگ بين دو طرف می‌شود. در واقع مشتری با نحوه كار باشگاه مشتريان درگير خواهد شد زيرا به كسب و كار او مربوط میشود و اين امر جذابيت خاصی برای صاحبان كسب و كار پيدا خواهد كرد. با این کار آن ها درك خواهند كرد كه ساخت باشگاه مشتريان منجر به افزايش فروش و وفادارسازی مشتريان خواهد بود و اين يك رابطه دوطرفه برد-برد برای آن ها خواهد بود. حال برخی از مهمترین مزایای باشگاه مشتریان را عنوان خواهیم نمود.

  • صرفه جویی در هزینه‌های مربوط به تبلیغات و بازاریابی
  • افزایش فروش و سود حاصل از آن مشتریان
  • طراحی رفتار خریداران و مصرف کنندگان
  • افزایش رضایتمندی و مشارکت مشتریان
  • بازگرداندن مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید
  • بازاریابی شبکه ای
  • توقف رقابت بر روی قیمت
  • تقویت تعامل و ارتباط با مشتریان
  • آگاهی از میزان تقاضا برای هر محصول و یا خدمت
  • کاهش هزینه تبلیغات
  • تحلیل و ارزیابی میزان فروش مجموعه

بهترین سیستم باشگاه مشتریان

انتخاب بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان برای هر کسب و کار مهمترین قدم در اجرای برنامه های وفادارسازی مشتریان است. انواع نرم افزار باشگاه مشتریان وجود دارد که هر کدام شیوه های تشویقی اختصاصی خود را استفاده می کنند، و ابزارها و روش های متنوعی را بکار می برند تا بتوانند طول عمر مشتریان خود را افزایش دهند و بتوانند کاری کنند که مشتریانشان جای دیگری را برای خرید انتخاب نکنند. انتخاب هر یک از این نمونه ها بستگی به سیاست کاری هر مجموعه دارد.

بهترین سیستم باشگاه مشتریان سیستمی است که به نوعی هوشمندی داشته باشد. گزارش های دقیق و جامع بدهد که بتوان بر اساس آن ها به هدف ریزی های دوباره برای کسب و کار اقدام کنیم. هدف از ایجاد باشگاه مشتریان این است که مشتری وقتی از مغازه بیرون می رود ما و کسب و کار ما را فراموش نکند. پس در ابتدا باید خود کسب و کار اطلاعات و گزارش های مشتری را ثبت کند.

اگر چند نمونه موفق باشگاه مشتریان را بررسی کنید به این نتیجه خواهید رسید: مجموعه هایی که اطلاعات کامل و جزئی در خصوص مشتریان خود دارند بهتر توانسته اند مشتریان را به مجموعه خود وفادار کنند.

با بررسی چند نمونه باشگاه مشتریان موفق به این موضوع پی خواهید برد که یک سیستم نرم افزاری جامع با داشتن بخش های کامل در ثبت اطلاعات مشتری، ثبت اطلاعات کالا ها و خدمات، ثبت اطلاعات خرید ها و فاکتورها و گزارش گیری های کامل و مقایسه ای و امکان تعریف پروموشن ها و طرح های تخفیفی و امتیازی بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان خواهد بود.

امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان

همانگونه که در ابتدا بیان نمودیم نرم افزار باشگاه مشتریان یک سیستم نرم افزاری هوشمند است. امکان مدیریت آسان مشتریان را به مدیران هر کسب و کاری می دهد. نرم افزار باشگاه مشتریان قابلیت راه اندازی برای هر کسب و کاری را دارد. روش کار بدین صورت است که هر بار که مشتری از مجموعه خرید می کند، درصدی از مبلغ خریدش به عنوان هدیه در کارت مشتریان ویژه vip که از قبل به او ارائه شده است ذخیره می شود. این باعث می شود در مرحله بعدی که مشتری تصمیم به خرید گرفت به میزان شارژی که در کارتش دارد به او تخفیف داده شود. استفاده از چنین سیستمی باعث ایجاد انگیزه برای مراجعه مجدد مشتری  و خرید دوباره از مجموعه می گردد و بدین صورت فرآیند وفادار کردن مشتری انجام می گیرد.

نرم افزار باشگاه مشتریانی که در این مجموعه ارائه می گردد یک نرم افزار تحت وب است. این نرم افزار به عنوان بهترین باشگاه مشتریانامکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که عبارتند از :

  • امکان تعریف مشتریان به تعداد نامحدود
  • امکان تعریف کالا و خدمات
  • ارسال اطلاعات عضویت برای مشتری از طریق پیامک
  • ارسال لینک نصب اپلیکیشن برای مشتری از طریق پیامک
  • تعریف روش های مختلف جهت افزایش اعتبار مشتری
  • تعریف روش های مختلف جهت افزایش اعتبار بر اساس محصولات
  • امکان سطح بندی مشتریان در قالب گروه
  • تعریف روش های ارتقا مشتریان به سطوح بالاتر
  • ارائه گزارش خرید و امتیاز هر مشتری
  • قابلیت معرفی همکار در سیستم و ارائه درصد همکاری در فروش
  • قابلیت نمایش لیست کلیه تراکنش ها و خرید های انجام شده توسط مشتری
  • چاپ کارت های اعتباری در تعداد و طرح های مختلف بدون محدودیت
  • قابلیت نمایش اعتبار موجود در کارت هر مشتری
  • امتیازدهی به مشتری، بر اساس میزان و یا تعداد دفعات خرید
  • شارژ اعتبار در کارت مشتری جهت استفاده در مراجعه بعدی
  • قابلیت گزارش گیری از مشتریان، فروش و محصولات موجود در انبار
  • امکان بک آپ گیری ساعتی و لحظه ای
  • امکان ایجاد نظر سنجی و ثبت نظرات مشتریان

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید بهترین باشگاه مشتریان را برای مجموعه خود بسازید و به دنبال آن بازاریابی هدفمند داشته باشید و مشتریان جدید جذب نمایید. از طریق نرم افزار باشگاه مشتریان قادر خواهید بود نیازهای مشتریان را پیش بینی نمایید و با ارائه پیشنهادهای ویژه، آن ها را شگفت زده کنید. در پی آن نیز هر چه خدمات پس از فروش خود را بهبود بخشید، می توانید حس وفاداری را در مشتریان خود ایجاد نمایید. علاوه بر آنچه بیان شد با مشاهده گزارشاتی که نرم افزار ارائه می دهد می توانید نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و با برطرف کردن آن ها کسب و کارتان را رونق بخشید. در ادامه نحوه راه اندازی باشگاه مشتریان و امکاناتی که برای آن لازم است برای شما خواهیم گفت.

چگونگی راه اندازی باشگاه مشتریان

راه اندازی باشگاه مشتریان

بهترین روش برای ایجاد باشگاه مشتریان چیست؟

هنگامی که برای انتخاب و راه اندازی باشگاه مشتریان خود تصمیم می گیرید به این فکر کنید که چه امکاناتی برای کسب و کار شما مورد نیاز است، خدمات باشگاه مشتریان شما چیست، شما یک سیستم باشگاه مشتریان می خواهید که برایتان سود آور باشد و همچنین باعث رضایت مشتریان شود. حتی بعد از طی مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان کار شما به پایان نمی رسد شما باید اثر بخشی سیستم را در یک بازه زمانی بسنجید و تغییرات لازم جهت بهبود نتیجه را اعمال کنید.

ساخت باشگاه مشتریان نیاز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دارد. شرکت coico برای راحتی شما در راه اندازی این سیستم وفاداری همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را در یک پکیج گرد آوری کرده است. این پکیج شامل موارد زیر است:

  1. نرم افزار باشگاه مشتریان
  2. 1000 عدد کارت مگنت چاپ شده با طراحی اختصاصی و کدگذاری شده (برای دریافت اطلاعات بیشتر صفحه چاپ کارت باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.)
  3. یک دستگاه ریدر کارت مگنت (برای دریافت اطلاعات بیشتر صفحه ریدر کارت مگنت را مطالعه نمایید.)
  4. پنل پیامکی با 1000 عدد پیام فعال
  5. پشتیبانی یک ساله رایگان
  6. آپدیت های رایگان به صورت مادام العمر

قابل به توضیح است که پشتیبانی نرم افزار در سال اول کاملا رایگان است. از سال دوم هزینه ای برای پشتیبانی باشگاه مشتریان دریافت خواهد شد.

آموزش نرم افزار بصورت آنلاین و رایگان است. اگر قصد اعزام کارشناس به مرکز جهت آموزش حضوری را داشته باشید این کار با توجه به محل شما با توافق انجام می شود.

ساخت شعبه جدید در نرم افزار ما رایگان است. یعنی شما اگر چندین شعبه مختلف داشته باشید می توانید با یک نسخه از نرم افزار باشگاه مشتریان هر تعداد شعبه ایجاد کنید. و برای هر شعبه کارمند و اپراتورهای متفاوت تعریف نمایید.

همه بکاپ گیری ها و آپدیت های نرم افزار رایگان است.

طراحی کارت باشگاه مشتریان

کارتی که برای مشتری vip آماده می شود باید حرفه ای و زیبا طراحی شده باشد؛ در اینصورت مشتری با اشتیاق کارت را نزد خود نگه می دارد. هدف باشگاه مشتریان در نهایت این است که مشتری شما را به یاد بیاورد و راغب به گرفتن کالا و خدمات از شما باشد. برای طراحی کارت مناسب برای باشگاه مشتریان به صفحه طراحی کارت PVC مراجعه کنید. نمونه کارت باشگاه مشتریان و فایل های لایه باز در این صفحه درج شده است.

خرید باشگاه مشتریان

برای خرید سیستم باشگاه مشتریان می توانید قبل از نهایی کردن سفارش در نسخه دمویی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت؛ روال کاری خود را تست کنید. پس از آن درخواست راه اندازی باشگاه مشتریان دهید. بعد از 24 ساعت نرم افزار فعالسازی و اطلاعات کاربری ادمین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در خصوص چاپ کارت ها می توانید با واحد چاپ شرکت هماهنگ بفرمایید.

هزینه راه اندازی باشگاه مشتریان

قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان، شامل نرم افزار و سخت افزار است. نرم افزار برنامه باشگاه مشتریان است. این برنامه تحت وب طراحی شده است. سخت افزار شامل دستگاه ریدر کارت مگنت و کارت های مگنت چاپ شده است. طرح روی کارت توسط مشتری اراسال می شود. یک شماره 16 رقمی روی کارت چاپ می شود. که برای هر کارت منحصر بفرد است. این شماره های 16 رقمی در نرم افزار هم وارد می شود. تنظیم دیگری که روی کارت انجام می شود؛ انکود کردن کارت های مگنت است. که با همان کدهای 16 رقمی کد گذاری می شود. بعد از کشیدن کارت روی دستگاه ریدر شماره کد شده روی کارت خوانده می شود و در نرم افزار قابل استفاده است. هزینه باشگاه مشتریان بر اساس نیازمندی شما و تغییراتی که باید روی نرم افزار و یا سخت افزارها اعمال گردد برآورد می شود.

ثبت درخواست دمو نرم افزار باشگاه مشتریان

برای درخواست دمو فرم زیر را تکمیل بفرمایید. در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

 

    کاربردهای باشگاه مشتریان در مشاغل مختلف

    باشگاه مشتریان هدفش وفادار کردن مشتری به کسب و کار خودمان است. خرید مجدد مشتری و تبلیغ شدن توسط مشتری نتیجه ای است که بعد از راه اندازی باشگاه مشتریان به آن می رسیم. علاوه بر این موارد نرم افزار باشگاه مشتریان شرکت ما کاربردهای دیگری برای سایر مشاغل و محیط ها دارد.

    در این بخش مثال‌هایی از کاربردهای باشگاه مشتریان در مشاغل مختلف ذکر می‌شود. این مثال‌های واقعی شما را در راه اندازی باشگاه مشتریان بصورت موفق تر یاری می‌دهد.

    راه اندازی باشگاه مشتریان برای مدارس:

    بوفه مدارس یکی از بخش هایی است که مدیران مدارس تمایل به راه اندازی باشگاه مشتریان برای آن دارند. آن ها می خواهند به هر دانش آموز کارتی اختصاص دهند که میزانی اعتبار در آن ذخیره است. تا هنگامی که اعتبار در کارت وجود داشته باشد بتوانند از محصولات بوفه خرید کرده و بعد از تمام شدن اعتبار مجدد اقدام به شارژ کارت خود کنند.  حذف پرداخت نقدی، سرعت در پاسخگویی و مدیریت مالی راحت تر دلایلی است که مدارس را  تشویق به قدم گذاشتن در این راه می کند.

    این حداقل نیازی است که مدارس را ترغیب به راه اندازی باشگاه مشتریان برای سرعت دادن به کار خدمات رسانی به مشتری ها می کند. راحتی والدین نیز یکی از  نتایج غیر مستقیمی است که بعد از  راه اندازی این سیستم نرم افزاری ایجاد می شد.  والدین کارت فرزندانشان راشارژ کرده و دیگر خیالشان راحت است که اگر فرزند شان  پول نقد همراه نداشته باشند می توانند از بوفه مدرسه خرید کنند. آن ها می توانند از طریق پروفایل کاربری که نرم افزار در اختیارشان می گذارد و یا پیامک از میزان اعتبار خرج شده درهر بار خرید اطلاع پیدا کنند. همچنین سیستم پیام دهی از طریق نرم افزار امکان ارتباط راحت تر با مدرسه را برای والدین امکان پذیر می کند.

    مدرسه می تواند نظرسنجی های مختلفی در مناسبت های مختلف برگزار کند و با جمع آوری نظرات والدین و دانش آموزان بصورت آنلاین روندهای کاری خود را بهبود ببخشد.

    اطلاعات تماس با ما

    شرکت ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:45 با افتخار پاسخگو تماس و پیام های شما خواهند بود. اطلاع از انواع کارت pvc، نکات طراحی کارت pvc در فتوشاپ، زمان تحویل کارت، قیمت چاپ کارت و اطلاعات دستگاه های چاپ کارت و مواد مصرفی آن ها سوالات متداولی است که همکاران ما به شما پاسخ خواهند داد.

    شماره تماس تهران: 67991
    شماره تماس از شهرستان: 67991 – 021
    تلگرام و واتساپ واحد فروش: 09129409430
    تلگرام و واتساپ واحد چاپ کارت: 09129407017

    لطفا به این مطلب رای دهید

    برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
    [کل: 21 میانگین: 4.6]

    2 دیدگاه

    1. سلام وقت بخیر
      ضمن تشکر از مطالب مفیدتون، ممنون میشم بفرمایید که این نرم افزار برای گالری طلا هم قابل اجراست؟

      پاسخ
      • سلام متشکرم، نظر لطف شماست.
        بله نرم افزار باشگاه مشتریان برای تمام مشاغلی که ارائه دهنده خدمات و محصولات هستند و با مشتری در ارتباطند کاربرد داره و قابل اجراست.

        پاسخ

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس