انتخاب برگه

چاپ کارت بهداشت

کارت بهداشت آماده برای دفاتر پیشخوان دولت

چاپ کارت بهداشت coico

چاپ کارت بهداشت

کارت بهداشت یک مدرک معتبر است. این کارت سلامت افراد را از نظرعدم ابتلا به بیماری‌های مربوط به پوست، مو و ناخن تایید می‌کند. در حقیقت کارت بهداشت یک مجوز قانونی است. وجود آن یک ضرورت برای اشتغال و فعالیت در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی محسوب می‌شود. این کارت‌ها روی کارت pvc سفید با ضخامت ۷۶۰ میکرون چاپ می‌شوند. چاپ کارت بهداشت توسط دفاتر پیشخوان دولت برای کارکنان و متصدیان مراکز نامبرده و اماکن عمومی انجام می‌شود.

چرا کارت بهداشت باید از جنس pvc باشد؟

اعتبار کارت بهداشت معمولا به صورت یک‌ساله است. این کارت یک مدرک معتبر است. بنابراین نباید قابل جعل باشد. به همین دلایل کارت کاغذی برای این نوع کارت بی‌معنی است. به همین دلیل است که کارت بهداشت روی کارت پی وی سی چاپ می‌شود. دفاتر پیشخوان کارت‌های بهداشت تک رو چاپ شده را در تعداد مورد نظر خریداری می‌کنند. آن سمت کارت که شامل اطلاعات گیرنده کارت است را با دستگاه‌های مخصوص چاپ کارت پی وی سی چاپ می‌زنند.

کارت پی وی سی ضد آب و رطوبت است. این کارت خم نمی‌شوند و نمی‌شکنند. جالب است بدانید که کارت‌های پی وی سی صد در صد قابل بازیافت هستند.

در فیلم زیر بسته بندی کارت بهداشت نشان داده شده است.

پرینتر چاپ کارت بهداشت

کارت بهداشت مانند سایر انواع کارت های pvc قابل چاپ است. تفاوتی که چاپ این کارت ها دارد در این است که یک روی کارت که متن ثابت دارد را می توانید به صورت افست و در تیراژ بالا چاپ کرد و روی دیگر کارت ها توسط پرینتر های رومیزی که برای چاپ آن مناسب هستند، چاپ شود.

پرینتر برای دفاتر پیشخوان

بهترین گزینه چاپگر دفاتر پیشخوان برای چاپ کارت بهداشت چیست؟

پرینتر کارت هایتی بهترین گزینه برای چاپ است. بالا بودن سرعت چاپ این پرینتر و ارزان بودن مواد مصرفی پرینتر و موجود بودن ریبون های رنگی این پرینتر دلایلی است که آن را به بهترین گزینه برای چاپ کارت بهداشت تبدیل می کند. برای مشاهده پرینتر کارت هایتی cs200 و مواد مصرفی پرینتر هایتی روی لینک های آن کلیک کنید.

دستگاه چاپ کارت بهداشت coico

به صرفه بودن خرید کارت بهداشتی که یک روی آن چاپ شده است، به این دلیل است که میزان کمتری مواد مصرفی خرج چاپ کارت می شود. ریبون رنگی 400 پرینت است. این به معنی امکان چاپ 400 کارت تک رو و 200 کارت دو رو است.

مراحل صدور کارت بهداشت

همانگونه که بیان شد صدور کارت بهداشت پی وی سی از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌گیرد. مراحل دریافت آن نیز بدین صورت است که ابتدا متقاضی به مرکز مربوطه مراجعه نموده و درخواست صدور کارت بهداشت را می‌دهد. پس از انجام معاینات پزشکی، نمونه گیری و آزمایشات لازم در آزمایشگاه و ارائه نتیجه آن به مرکز، کارت بهداشت برای وی صادر می‌شود.

دفاتر پیشخوان برای افزایش سرعت کار و کاهش هزینه‌های چاپ کارت می‌توانند به جای خرید کارت خام pvc، کارت بهداشت یک رو چاپ شده تهیه کنند. یک روی کارت بهداشت اطلاعات مشخص چاپ می‌شود. سمت دیگر کارت سفید است که باید توسط خود دفاتر پیشخوان چاپ شود. معمولا چاپ دفاتر پیشخوان رنگی است.

اطلاعات تماس با ما

شرکت ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:45 با افتخار پاسخگو تماس و پیام های شما خواهند بود. اطلاع از انواع کارت pvc، نکات طراحی کارت pvc در فتوشاپ، زمان تحویل کارت، قیمت چاپ کارت و اطلاعات دستگاه های چاپ کارت و مواد مصرفی آن ها سوالات متداولی است که همکاران ما به شما پاسخ خواهند داد.

شماره تماس تهران: 67991
شماره تماس از شهرستان: 67991 – 021
تلگرام و واتساپ واحد فروش: 09129409430
تلگرام و واتساپ واحد چاپ کارت: 09129407017

لطفا به این مطلب رای دهید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 15 میانگین: 4.4]

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس