انتخاب برگه

کارت مغناطیسی پی وی سی چیست و چه مزایا و کاربردی دارد؟

کارت مغناطیسی پی وی سی ، نوعی کارت هوشمند مستطیل شکل است که نواری مغناطیسی در قسمت خارجی خود دارد که حاوی اطلاعات می باشد .

کارت مغناطیسی پی وی سی ممکن است حاوی اطلاعات شخصی مانند اطلاعات در دسترس در کارت های اعتباری و یا کدها و رمزهای عبور جهت ورود به ساختمان ها و مراکز امنیتی باشد .

نوار مغناطیسی حک شده در قسمت پشت کارت مغناطیسی پی وی سی متشکل از ذرات بسیار ریز مگنت آهنی است.

انواع کارت مغناطیسی پی وی سی

کارتهای مغناطیسی پی وی سی براساس نوار مغناطیسی که در آنها به کار رفته  ، از لحاظ کیفی دارای دو کیفیت HiCo  و LoCo می باشد .

فرق میان نوار مغناطیسی HiCo و LoCo در امنیت و مقاومت اطلاعات ذخیره شده است .

نوار مغناطیسی HiCo

در نوار مغناطیسی از جنس HiCo ، اطلاعات وارد شده با کیفیت و مقاومت بیشتری بر روی نوار مغناطیسی ذخیره می شوند.

داده های رمزی شده در کارت های مغناطیسی هوشمند پی وی سی HiCo  در صورت قرار گرفتن در خارج از میدان مغناطیسی کمتر دچار آسیب دیدگی شده و یا پاک می شوند .

نوار مغناطیسی HiCo  دارای نیروی بالای مغناطیس زدا و رمزی شده است و معمولا سیاه رنگ است.

کارت های هوشمند PVC با نوار مغناطیسی HiCo اغلب به افرادی که به دنبال کارت هایی با طول عمر و کیفیت بالاتر ، و هم چنین امنیت هرچه بیشتر اطلاعات هستند ، توصیه می شود .

کارت های هوشمند PVC با نوار مغناطیسی HiCo  برای چاپ کارت اعتباری ، چاپ کارت های بانکی و عابر بانک ها ، چاپ کارت عضویت و احراز هویت ، چاپ کارت کنترل تردد  و … مورد استفاده قرار میگیرند.

نوار مغناطیسی LoCo

در نوار مغناطیسی LoCo ، اطلاعات و داده ها با انرژی و فشردگی مغناطیسی کمتر وارد شده و کد گذاری می شوند.

این نوع کارت های هوشمند PVC اغلب جهت کاربردهای کوتاه مدت نظیر چاپ کارت هدیه ، چاپ کارت های عضویت معمولی ، بلیط های مسافرتی و حمل و نقل و ….. به کار برده می شوند و از نیروی مغناطیس زدای کمتری برخوردارند و اغلب به رنگ قهوه ای هستند .

مزایای استفاده از کارت های هوشمند مغناطیسی PVC

  • امنیت بیشتر : مهمترین ویژگی در نظر گرفته شده در مقایسه با سایر کارت های معمولی ، سطح ایمنی بالاتر است .

در کارت های معمولی ، اطلاعات به راحتی قابل دسترس بوده و نیز به راحتی آسیب پذیر هستند ، در حالی که اطلاعات ذخیره شده و رمزگذاری شده در کارت های هوشمند مغناطیسی از جنس PVC  توسط دستگاه های کارتخوان قابل خواندن بوده و به سختی دچار آسیب می شوند .

  • صرفه جویی در زمان و هزینه و کاربری آسان : یکی دیگر از مزایای استفاده از کارت های هوشمند مغناطیسی PVC ، تکنولوژی پیشرفته و کاربری آسان آن است .

فروش کارت خام مغناطیسی و خدمات چاپ کارت مغناطیسی

کارت های مغناطیسی پی وی سی در بسته بندی تمیز و شفاف جهت چاپ با کیفیت ارائه می شوند .

بسته بندی مناسب کارت ها به تمیز ماندن کارت ، در معرض قرار نگرفتن مستقیم نور خورشید ، رطوبت و دمای بالا کمک می کند .

مراقب باشید که این کارت ها را در معرض مواد شیمیایی و یا حلال قرار ندهید .

شرکت coico ، یکی از شرکت های بزرگ اینترنتی در زمینه طراحی و چاپ انواع کارت های هوشمند PVC مانند چاپ کارت های اعتباری ، چاپ کارت مغناطیسی ، چاپ کارت شناسایی ، چاپ کارت پرسنلی و … می باشد ، و با استفاده از تجهیزات پیشرفته با هدف ارتقاء سطح کیفیت ، در صدد جلب رضایت مشتریان در فضای اینترنتی است و در این زمینه دارای کارشناسان مجرب و متخصص می باشد . برای سفارش چاپ انواع کارت پی وی سی میتوانید با ما تماس بگیرید. 26456609

تماس