انتخاب برگه

چاپ کارت پارکینگ

چاپ کارت پارکینگ پی وی سی – چاپ کارت پارکینگ تکی – چاپ کارت پارکینگ فوری

چاپ کارت پارکینگ در coico

چاپ کارت پارکینگ

کارت پارکینگ، کارتی است که جهت کنترل تردد اتومبیل ها و سرعت بخشیدن به روند کاری پارکینگ ها اعم از پارکینگ های عمومی و اختصاصی برای وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد. از این کارت ها می توان برای ثبت تردد و حضور و غیاب کارکنان شرکت ها و سازمان ها و همچنین به منظور اعطای دسترسی ورود آنها به بخش های مختلف مجموعه نیز استفاده نمود. امروزه کارت پارکینگ به عنوان یک وسیله پرکاربرد در کنترل تردد و تأمین امنیت مکان های امنیتی شناخته شده است که علاوه بر سازمان ها در باشگاه های ورزشی و اتوبوسرانی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کارت پارکینگ pvc

چاپ کارت پارکینگ باید روی جنسی با دوام صورت پذیرد تا با استفاده روزمره و طولانی مدت از بین نرود. کارت pvc را می‌توان به عنوان بهترین جنس کارت پارکینگ معرفی نمود زیرا این نوع کارت‌ ها در برابرخم شدن و سایش بسیار مقاوم هستند و ضد آب و انعطاف‌پذیر بودن آن‌ها باعث می‌شود در برابر عوامل فیزیکی صدمه‌ای به آن‌ها وارد نگردد. کارت‌های pvc در انواع متنوع و با ضخامت‌های گوناگون وجود دارند. برای چاپ این نوع کارت معمولا از ضخامت ۷۶۰ میکرون استفاده می‌نمایند که همانند کارت‌ های بانکی و اعتباری است.

این نوع کارت‌ ها را می‌توان بر اساس نوع کاربرد از کارت‌های هوشمند نظیر کارت مغناطیسی و کارت مایفر تهیه نمود. کارت‌های پی وی سی هوشمند قابلیت ذخیره‌سازی و پردازش اطلاعات را دارند و امکانات زیادی را ارائه می‌نمایند. چاپ کارت پارکینگ PVC معمولا روی کارت بدون تماس مایفر انجام می‌گیرد و می‌توان اطلاعات را بر روی تراشه کارت ذخیره نمود. لازم به ذکر است که برای خواندن اطلاعات ذخیره شده روی کارت نیز باید از ریدر کارت مایفر استفاده نمود. در صورتی که چاپ این کارت روی کارت هوشمند mifare صورت گیرد با قرار گرفتن کارت در فاصله ۱۰سانتیمتری دستگاه کارتخوان اطلاعات آن خوانده شده و درب پارکینگ باز می‌شود.

طراحی کارت پارکینگ pvc

طراحی کارت پارکینگ پی وی سی هیچ گونه محدودیت گرافیکی ندارد و می‌توان آن را متناسب با نیاز و سلیقه خود طراحی نمایید. در واقع می‌توان کارت‌ ها را به رنگ دلخواه و به صورت عمودی یا افقی طراحی نمود. همچنین بر اساس میزان اطلاعاتی که می‌بایست روی کارت درج گردد نظیر نام و نام خانوادگی، تصویر فرد، تاریخ اعتبار کارت پارکینگ، شماره ماشین و… می‌توان کارت را به صورت دورو طراحی نمود. در هنگام طراحی باید نکاتی را رعایت نمود که به شرح ذیل هستند:

  • برای طراحی کارت پارکینگ pvc می‌بایست از نرم‌افزار فتوشاپ استفاده نمود.
  • مد رنگی مناسب برای این منظور YMCK است.
  • کارت پارکینگ باید در ابعاد ۸۵*۵۴ میلی‌متر طراحی شود.
  • طراحی را با فاصله ۳ میلی متری از لبه‌های کارت آغاز نمایید.
  • رزولوشن طرح کارت پارکینگ باید روی ۳۰۰ dpi تنظیم گردد.
  • پس از طراحی کارت پارکینگ فایل نهایی باید به صورت لایه باز tif یا psd ذخیره شود.

مزایای چاپ کارت پارکینگ pvc

  • ایجاد امنیت در پارکینگ‌ها
  • مدیریت ورود و خروج وسایل نقلیه و جلوگیری از تردد بی ‌مورد
  • کاهش هزینه‌های مربوط به پارکینگ مانند استخدام منابع انسانی و خرید قبض پارکینگ
  • امکان آمارگیری سریع اتومبیل‌های موجود در پارکینگ
  • کاهش ساعات توقف خودروها هنگام ورود و خروج
  • عدم نیاز به پیاده شدن راننده از خودرو
  • امکان تعریف تعرفه هزینه پارکینگ
  • عدم نیاز به ریموت کنترل پارکینگ
  • امکان درج قوانین پارکینگ روی کارت پارکینگ pvc

روش های چاپ کارت پارکینگ پی وی سی

چاپ این نوع کارت به نسبت تیراژ کارت ها و ثابت یا متغیر بودن اطلاعات به دو روش چاپ افست و چاپ دیجیتال امکان پذیر است. این روش هم مقرون به صرفه است و هم کیفیت بالایی دارد.

چاپ افست کارت پارکینگ pvc

چاپ کارت پارکینگ با استفاده از روش چاپ افست کارت PVC برای تیراژ ۱۰۰۰ عدد به بالا با اطلاعات ثابت انجام می‌شود.

چاپ دیجیتال کارت پارکینگ pvc

چاپ کارت پارکینگ با استفاده از روش چاپ دیجیتال کارت PVC برای تیراژ پایین تر از ۱۰۰۰ عدد با اطلاعات متغیر انجام می‌شود. امکان چاپ این کارت ها هم بصورت چاپ دیجیتال مستقیم و هم بصورت چاپ دیجیتال غیر مستقیم امکان پذیر است. لازم به ذکر است که هر دو تکنیک کیفیت مطلوبی را ارائه می دهند و تنها در نوع چاپ با یکدیگر تفاوت دارند. در تکنولوژی چاپ دیجیتال مستقیم، هد چاپگر بر روی ریبون و کارت قرار می گیرد و طرح مورد نظر از طریق حرارت به کارت می چسبد. در صورتی که در روش غیر مستقیم ابتدا طرح بر روی فیلم چاپ می شود و سپس روی کارت درج می شود. روش غیر مستقیم ماندگاری بیشتری دارد و همچنین از قیمت بالاتری برخوردار است.

در صورتی که قصد دارید برای سازمان خود به چاپ کارت پارکینگ بپردازید می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در شرکت کو آی کو بهره‌مند گردید، آن‌ها شما را راهنمایی می‌کنند تا بهترین کارت پارکینگ را با بیشترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه تهیه کنید.

اطلاعات تماس با ما

شرکت ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷:۴۵ با افتخار پاسخگو تماس و پیام‌های شما خواهند بود. اطلاع از انواع کارت pvc، نکات طراحی کارت pvc در فتوشاپ، زمان تحویل کارت، قیمت چاپ کارت و اطلاعات دستگاه‌های چاپ کارت و مواد مصرفی آن‌ها سوالات متداولی است که همکاران ما به شما پاسخ خواهند داد.

شماره تماس تهران: 67991
شماره تماس از شهرستان: 67991 – 021
تلگرام و واتساپ واحد فروش: 09129409430
تلگرام و واتساپ واحد چاپ کارت: 09129407017

لطفا به این مطلب رای دهید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

2 دیدگاه

  1. درود بر شما
    هزینه چاپ ۲۰۰۰ تا کارت پارکینگ چقدر میشه؟

    پاسخ
    • سلام و احترام؛
      از اونجایی که تعرفه چاپ افست و چاپ دیجیتال متفاوته، هزینه چاپ بستگی به نوع چاپ مد نظر شما داره. برای استعلام قیمت دقیق از طریق شماره 02167991 با همکاران واحد چاپ صحبت کنید.

      پاسخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس