انتخاب برگه

چاپ کارت شهربازی

چاپ کارت شهربازی ساده – چاپ کارت شهربازی هوشمند – طراحی کارت شهربازی

چاپ کارت شهربازی PVC

چاپ کارت شهربازی

چاپ کارت شهربازی برای مجموعه‌های تفریحی هوشمند مناسب است. دستگاه‌هایی که در این شهربازی‌ها هستند برای سهولت کنترل و کاهش نیروی انسانی هوشمند طراحی می‌شوند. در ابتدا یک بلیط الکترونیکی به مبلغ مشخصی شارژ و به مشتری تحویل داده می‌شود. این بلیط الکترونیکی شهر بازی همان کارت شهربازی است.

در فیلم زیر نمونه‌هایی از چاپ کارت‌ های شهربازی نشان داده شده است.

کارت هوشمند شهربازی

کارت های شهربازی باید هوشمند باشند. و باید روی کارت pvc چاپ شوند. انواع کارت هوشمند پی وی سی، مناسب برای چاپ کارت شهربازی کدام است؟

کارت های pvc هوشمند در دو دسته کلی تولید می شوند:

1- کارت های pvc هوشمند تماسی مناسب برای چاپ کارت شهربازی:

کارت های هوشمند تماسی کارت های مگنت هستند. این کارت های pvc یک نوار مشکی رنگ مانند کارت های بانکی دارند. کارت مگنت باید روی دستگاه ریدر و یا کارتخوان کشیده شود. در اثر کشیدن کارت کد هایی که روی نوار مگنت کارت کد شده است خوانده می شود. سپس توسط برنامه ای که روی سرور شهربازی است میزان مشخصی از مبلغ کارت کم می شود.

کارت-شهربازی-مغناطیسی

2- کارت های pvc هوشمند غیر تماسی مناسب برای چاپ کارت شهربازی:

کارت‌ های هوشمند غیر تماسی، دو دسته کارت‌ های RO (فقط خواندنی) و کارت‌ های مایفر (خواندنی و نوشتنی) تولید می‌شوند. کارت RO همانطور که از نامش پیداست فقط خواندنی است. این کارت‌ ها توسط کارخانه سازنده کدگذاری می‌شوند. کد‌ها منحصر بفرد است و قابل تغییر نیست. کارت‌ های مایفر قابلیت کدگذاری دارند. شما می‌توانید با استفاده از دستگاه رایتر ویژه آن، کارت‌ ها را کدگذاری کنید و یا این کد‌ها را تغییر دهید. این کارت‌ ها مشابه کارت‌ های پی وی سی ساده هستند. برای اطلاع از نوع کارت باید نور موبایل خود را روشن کنید و به کارت نزدیک کنید. سیم پیچ کارت مایفر مستطیلی شکل است و سیم پیچ کارت ro دایره‌ای است.

چاپ کارت شهربازی هوشمند و غیر تماسی

توصیه ما قبل از چاپ کارت شهربازی این است که: ابتدا از نوع کارتی که توسط دستگاه های بازی خوانده می شود مطمئن شوید. سپس سفارش چاپ کارت را بدهید. می توانید برای اطمینان بیشتر یک عدد کارت را از شرکت ما تهیه کنید. و با دستگاه های خود تست کنید.

چاپ کارت شهربازی pvc

بعد از انتخاب نوع کارت و تیراژ کارت روش چاپ کارت pvc مشخص می‌شوند. معمولا در تیراژ بالای ۱۰۰۰ عدد چاپ بصورت افست و با دستگاه‌های صنعتی انجام می‌شود. و در تعداد زیر ۱۰۰۰ عدد چاپ بصورت دیجیتال انجام می‌شود. اما در کارت‌ های هوشمند در تیراژ بالا چاپ بصورت سینگل افست و در تیراژ پایین چاپ بصورت دیجیتال انجام می‌شود. خوب است بدانید چیزی که طرح روی کارت را ماندگار می‌کند لایه لمینتی است که بعد از چاپ روی آن قرار می‌گیرد.

طراحی کارت شهربازی

طرح‌هایی که برای چاپ روی کارت پی وی سی آماده می‌شوند باید طبق استاندارد مشخصی در فتوشاپ آماده شوند. رعایت این نکات برای اینکه در نهایت کار چاپ کارت شهربازی سریع‌تر شروع شود الزامی است. همه نکات مربوط به طراحی کارت در صفحه طراحی کارت pvc بصورت فیلم و متن ذکر شده است. توصیه می شود قبل از شروع به طراحی حتما صفحه ذکر شده را مشاهده کنید!

اما به طور خلاصه نکات چاپ کارت در این بخش ذکر می‌گردد:

  • جهت طراحی کارت شهربازی می‌بایست از نرم افزارهایی نظیر کرل یا فتوشاپ استفاده نمود.
  • ابعاد استاندارد برای طراحی کارت 89 در 57 میلی متر است. (ابعاد کارت پی وی سی 85 در 53 میلی متر است.)
  • رزولوشن طرح را باید ۳۰۰ dpi در نظر گرفت.
  • پس از طراحی کارت فایل را بصورت لایه باز یا psd ذخیره نمود.
  • اگر چاپ افست است مد رنگی را CMYK و اگر چاپ کارت بصورت دیجیتال است مد رنگی را RGB انتخاب کنید.

تیم طراح coico نیز کارت طراحی کارت شهربازی را انجام خواهند داد.

نمونه طرح لایه باز برای کارت شهربازی

در این بخش دو نمونه لایه باز برای چاپ کارت شهربازی قرار داده‌ایم. در این فایل های لایه باز استاندارهای ابعاد رعایت شده است. می‌توانید نمونه ها را دانلود کرده و تغییرات لازم را در آن ایجاد کنید.

اطلاعات تماس با ما

شرکت ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:45 با افتخار پاسخگو تماس و پیام های شما خواهند بود. اطلاع از انواع کارت pvc، نکات طراحی کارت pvc در فتوشاپ، زمان تحویل کارت، قیمت چاپ کارت و اطلاعات دستگاه های چاپ کارت و مواد مصرفی آن ها سوالات متداولی است که همکاران ما به شما پاسخ خواهند داد.

شماره تماس تهران: 67991
شماره تماس از شهرستان: 67991 – 021
تلگرام و واتساپ واحد فروش: 09129409430
تلگرام و واتساپ واحد چاپ کارت: 09129407017

لطفا به این مطلب رای دهید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 5]

1 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید میشه نوعی کارت هوشمند برای شهربازی چاپ کرد که بشه از قبل شارژش کرد؟

    پاسخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس