انتخاب برگه

چاپ کارت همایش

چاپ کارت همایش PVC

چاپ کارت همایش

کارت همایش کارتی است که به منظور شناسایی افرادی که در همایش‌ها و سمینارها شرکت می‌کنند، صادر می‌گردد و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. چاپ کارت همایش علاوه بر اینکه به همایش شما چهره و اعتبار ویژه‌ای می‌بخشد می‌تواند برای شما برندسازی نماید. بسیاری از شرکت کنندگان سمینارها و همایش‌ها کارت‌هایی که به آن‌ها اعطا شده است نزد خود نگه می‌دارند و آن را دور نمی‌اندازند و در صورتی که کارت شما دارای طرح منحصر به فرد و خاصی باشد، نگهداری آن می‌تواند یادآور برند شما در ذهن آنان باشد.

کارت همایش پی وی سی

کارت همایش را می‌توان به جای کاغذ یا مقوا بر روی کارت پی وی سی چاپ نمود. این کارت ها از ماده ای به نام پلی وینیل کلراید تولید شده اند و قابلیت های بسیاری دارند. چاپ کارت همایش روی کارت PVC به دلیل مزایایی که این کارت ها دارند از جمله دوام و ماندگاری بالا، قابلیت انعطاف پذیری و ضد آب بودن روش بسیار مناسبی است. همچنین لازم به ذکر است که این کارت ها قابل بازیافت هستند و از این رو علاوه بر چاپ کارت همایش برای چاپ کارت هایی نظیر کارت شناسایی، چاپ کارت پرسنلی، چاپ کارت سمینار و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های این کارت ها می توان به قابلیت شخصی سازی، قابلیت رمزگذاری و قابلیت طراحی به رنگ دلخواه اشاره نمود.

طراحی کارت همایش PVC

همانگونه که بیان نمودیم می‌توان کارت‌ های همایش را به عنون یک ابزار هوشمندانه جهت بازاریابی و تبلیغ برند خود به کار گرفت. بنابراین بهتر است طراحی کارت همایش به گونه‌ای خاص و منحصر به فرد باشد که شما را از سایرین متمایز سازد، مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار دهد و یادآور برند شما در ذهن شرکت کنندگان باشد. در طراحی کارت‌ های pvc هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می‌توان متناسب با نیاز و سلیقه شخصی، کارت سمینار یا همایش طراحی نمود. در نظر داشته باشید که طراحی کارت‌ های همایش را می‌توان با هر طیف رنگی انجام داد اما در هنگام طراحی رعایت اصول چاپ ضرورت دارد.

این اصول عبارتند از:

  • طراحی کارت همایش باید از طریق نرم افزارهای گرافیکی حرفه‌ای مانند فتوشاپ صورت گیرد.
  • رزولوشن باید ۳۰۰ dpi انتخاب گردد.
  • نام و لوگو شرکت یا سازمان باید روی کارت درج گردد.
  • می‌بایست اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، عنوان سمینار و تاریخ برگزاری بر روی کارت درج شود.
  • می‌توانید در طراحی کارت سمینار از رنگ سازمانی خود استفاده نمایید.
  • طراحی کارت‌ ها باید در ابعاد ۸۵ در ۵۵ میلی متر انجام گیرد.

اگر قصد دارید یک طراحی زیبا و منحصر به فرد برای کارت همایش خود داشته باشید می‌توانید این کار را به مجموعه کو آی کو بسپارید. طراحان حرفه ای ما بهترین طرح کارت سمینار را به شما ارائه می‌دهند.

چاپ کارت همایش pvc

چاپ کارت همایش را می‌توان بر اساس نیاز بر روی انواع کارت pvc از جمله کارت ساده، کارت مگنت و یا کارت مایفر انجام داد. با استفاده از کارت‌ های هوشمند می‌توان ورود و سطح دسترسی شرکت کنندگان در همایش را محدود نمود. به صورتی که از قبل اطلاعات امنیتی افراد درون حافظه کارت‌ ها ذخیره شده و به عنوان کارت شناسایی آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد. برای خواندن اطلاعات ذخیره شده روی کارت‌ ها هم می‌توان از ریدر مخصوص این کارت‌ ها استفاده نمود.

روش های چاپ کارت همایش پی وی سی

چاپ کارت همایش روی کارت PVC را می توان از طریق تکنولوژی های چاپ افست و چاپ دیجیتال انجام داد. هر یک از این روش ها با استفاده از پرینترهای مخصوصی صورت می گیرد و از برخی لحاظ با یکدیگر تفاوت دارند. اما برای چاپ این نوع کارت ترجیحا از چاپ دیجیتال کارت پی وی سی استفاده می شود. این تکنیک برای چاپ در تیراژ پایین با اطلاعات متغیر کاربرد دارد و به دو صورت چاپ دیجیتال مستقیم و چاپ دیجیتال غیر مستقیم امکان پذیر است که در ادامه به صورت مجزا به هریک خواهیم پرداخت.

  • چاپ دیجیتال مستقیم: در این روش هد پرینتر کارت به صورت مستقیم با کارت در تماس است. بدین صورت که هد روی ریبون و کارت قرار می گیرد و طرح مورد نظر از طریق حرارت به کارت می چسبد.
  • چاپ دیجیتال غیر مستقیم: در این روش از فیلم استفاده می شود و ابتدا طرح از هد بر روی فیلم چاپ می گردد و سپس توسط فیلم بر روی کارت حک می شود. در انتها نیز یک لایه overly به عنوان محافظ روی آن قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این حالت کیفیت، مقاومت و ماندگاری بیشتری دارد و هزینه چاپ کارت همایش را نیز افزایش می دهد.

لوازم همراه کارت شناسایی

به منظور خرید لوازم جانبی و متعلقات کارت همایش نظیر جاکارتی، بند گردن آویز و گیره کارت می‌توانید وارد بخش متعلقات کارت در وبسایت تخصصی کو آی کو شوید و پس از انتخاب مدل مورد نظر خود و استعلام قیمت این محصولات با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. برای مشاهده این محصولات به لینک لوازم جانبی کارت شناسایی مراجعه کنید.

اطلاعات تماس با ما

شرکت ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷:۴۵ با افتخار پاسخگو تماس و پیام‌های شما خواهند بود. اطلاع از انواع کارت pvc، نکات طراحی کارت pvc در فتوشاپ، زمان تحویل کارت، قیمت چاپ کارت و اطلاعات دستگاه‌های چاپ کارت و مواد مصرفی آن‌ها سوالات متداولی است که همکاران ما به شما پاسخ خواهند داد.

شماره تماس تهران: 67991
شماره تماس از شهرستان: 67991 – 021
تلگرام و واتساپ واحد فروش: 09129409430
تلگرام و واتساپ واحد چاپ کارت: 09129407017

لطفا به این مطلب رای دهید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 5]

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس