انتخاب برگه

پاکت گذاری کارت PVC

 پاکت گذاری کارت بانکی – پاکت گذاری کارت هدیه – پاکت گذاری کارت هدیه بانکی

ارائه خدمات پاکت گذاری کارت PVC به صورت فوری و در تیراژ بالا

پاکت گذاری

کارت‌ های pvc نظیر کارت بانکی و کارت‌ های هدیه پس از آماده شدن بدنه (تراشه‌گذاری و …)، باید شخصی سازی شوند. این بدین معناست که حتما باید اطلاعات لازم بر روی کارت نوشته شود. معمولا این اطلاعات برای هر کارت متفاوت است، زیرا برای اشخاص مختلف و کاربری‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس از شخصی‌سازی و چاپ اطلاعات متغیر باید کارت‌ ها را داخل پاکت‌های مخصوصی قرار داد که این کار معمولا به صورت مکانیزه در بانک‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ انجام می‌گیرد و به پاکت‌گذاری یا mailer معروف است.

دستگاه پاکت گذار

پاکت‌ گذاری انواع کارت‌ های PVC مغناطیسی و هوشمند و شخصی‌سازی آن‌ها (انجام عملیات Encode و Emboss بر روی کارت‌ های پی وی سی) توسط دستگاه پاکت گذار انجام می‌شود. سیستم پاکت‌ گذاری می‌تواند کارت‌ ها را درون پاکت و نگه دارنده دلخواه و منحصر بفرد قرار دهد. برای کار کردن با دستگاه پاکت گذار کافیست کارت‌ ها و پاکت را در محل مناسب خود قرار داده که سیستم به طور اتوماتیک کارت‌ ها را تا و داخل پاکت گذاشته و در آخر روی درپوش آن چسب می‌زند.

عملکرد دستگاه پاکت گذاری

دستگاه پاکت‌ گذاری همانگونه که بیان شد قابلیت پاکت‌ گذاری مکانیزه انواع کارت پی وی سی را دارد. این دستگاه علاوه بر جایگذاری کارت شخصی‌سازی شده در پاکت مورد نظر، می‌تواند با دریافت اطلاعات از کارت و پایگاه داده مربوطه، اطلاعات مورد نظر را در برگه درونی و نیز بر روی پاکت چاپ نماید. علاوه بر این قابلیت قراردادن اقلامی دیگر از قبیل جاکارتی و نظایر آن را نیز دارد. با بهره گیری از دستگاه‌های پاکت گذار، می‌توان روزانه صدها هزار قطعه کارت پی وی سی چاپ شده را پاکت‌ گذاری نمود.

خدمات پاکت گذاری COICO:

شرکت کو آی کو هم اکنون با بهره جستن از ماشین آلات پیشرفته و فوق مدرن و نیروهای متخصص و متعهد امکان چاپ انواع کارت پی وی سی ساده و هوشمند تماسی و غیر تماسی و انواع خدمات چاپ امنیتی غیر قابل جعل و کپی برداری را فراهم نموده است. این مجموعه خدمات پاکت گذاری مکانیزه کارت را نیز با پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه‌ها انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس با ما

شرکت ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:45 با افتخار پاسخگو تماس و پیام های شما خواهند بود. اطلاع از انواع کارت pvc، نکات طراحی کارت pvc در فتوشاپ، زمان تحویل کارت، قیمت چاپ کارت و اطلاعات دستگاه های چاپ کارت و مواد مصرفی آن ها سوالات متداولی است که همکاران ما به شما پاسخ خواهند داد.

شماره تماس تهران: 67991
شماره تماس از شهرستان: 67991 – 021
تلگرام و واتساپ واحد فروش: 09129409430
تلگرام و واتساپ واحد چاپ کارت: 09129407017

لطفا به این مطلب رای دهید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

0 دیدگاه

تماس