انتخاب برگه

کارت حضور و غیاب پی وی سی

 

یکی از مواردی که با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه­ های هوشمند به صورت چشمگیری مورد استقبال قرار گرفته است، سیستم حضور و غیاب می­باشد.

سیستم­های حضور و غیاب به صورت مختلف عرضه می­شوند به طوری که می­توانند فیلم، صدا، داده و یا حتی ترکیبی از این سه مورد را ارائه دهند.

کارت حضور و غیاب پی وی سی توانایی ذخیره سازی داده از قبیل شماره پرسنلی، نام و نام خانوادگی، سمت شغلی، تصویر کارمند و… را دارد.

به دلیل اینکه این نوع از کارت­ها، ساعت ورود و خروج کارکنان را ثبت می­کنند، کارت ساعت­ زنی هم نامیده میشوند.

 با این سیستم­ ها دقت و سرعت محاسبه حقوق و دستمزد بسیار بالا رفته است زیرا که اطلاعات به صورت دسته­ بندی شده تحت نرم ­افزار­های کامپیوتری و در بانک­های اطلاعاتی ذخیره می­شوند.

دسترسی به این اطلاعات بسیار آسان بوده و مدیریت و پردازش آن­ها به راحتی انجام می­گیرد و درصد ایجاد خطاهای انسانی کم می­شود.

 ارائه کارت­های هوشمند کنترل تردد به کارمندان، از اساسی­ ترین برنامه­ های هر شرکت یا مؤسسه ­ای است.

نکته حائز اهمیت این است که کارت حضور و غیاب پی وی سی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا علاوه بر کاهش هزینه، در دراز مدت قابل استفاده باشند. که این امر به خاطر استفاده ار کارتهای با دوام پی وی سی میسر خواهد شد.

 چاپ کارت­ کنترل تردد باعث افزایش امنیت، بخصوص در واحدهای بزرگ می­شوند.

 شناسایی افراد شاغل در مؤسسات و شرکت­های بزرگ تا اندازه ­ای وقت­ گیر است، ولی با سیستم کنترل تردد سرعت و سهولت شناسایی افزایش یافته و کنترل ورود و خروج افراد مهمان راحت­تر شده است.

 پیشنهاد ما برای چاپ کارت هوشمند حضور و غیاب، استفاده از کارت­های با دوام و با کیفیت pvc است.

 علاوه بر این، طراحی و چاپ کارت­ حضور و غیاب pvc با قیمتی مناسب و در کمترین زمان به شما ارائه می­شود. کافی است با کارشناسان ما به صورت تلفنی یا اینترنتی تماس بگیرید و کارت­های خود را برای چاپ سفارش دهید. 26456609

 

تماس