انتخاب برگه

پرینتر دست دوم

مجموعه کوآیکو بعنوان یکی از فعالان در زمینه فروش ماشین های اداری، ارائه دهنده ی انواع پرینتر دست دوم می باشد. امروزه اغلب افرادی که در صنعت چاپ فعالیت دارند همواره به دنبال راهکارهایی هستند که سرعت و کیفیت خدمات خود را افزایش دهند. دستگاه های چاپ کارت پی وی سی نیز مانند بسیاری از فناوری های نوین امروزی همواره در حال تغییر و پیشرفت هستند و به سوی بهتر شدن در حرکتند. به همین منظور بسیاری از شرکت ها و افراد دستگاه های چاپ خود را به روز می کنند و جدیدترین نوع آن ها را تهیه می نمایند. در این میان نیز افرادی وجود دارند که به دلایل مختلفی راغب به خریداری چاپگر دست دوم هستند. پرینترهای کارکرده برای افرادی که نیاز به تعداد بالای دستگاه چاپ دارند و یا کسانی که به صورت روزمره از این دستگاه ها استفاده نمی کنند مناسب می باشد. زیرا عملکرد آنها تفاوت چندانی با پرینتر نو ندارد و از لحاظ اقتصادی نیز برای آنها مقرون به صرفه خواهد بود.

استفاده از دستگاه چاپ کارت دست دوم

قیمت گذاری پرینتر دست دوم بر اساس المان هایی نظیر عمر دستگاه، میزان کارکرد و سلامت ظاهری و باطنی آن صورت می گیرد. یکی از دلایلی که مصرف کنندگان این دستگاه ها را به سمت خرید چاپگر کارکرده سوق می دهد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی آن ها می باشد. در واقع کاربران می توانند با خرید یک دستگاه پرینتر دست دوم که از کیفیت، سرعت و کیفیت یک پرینتر نو برخوردار است تا حدود زیادی در هزینه های خود صرفه جویی نماید.

خرید کارت پرینتر دست دوم

هر چاپگر دست دویی که در مجموعه کوآیکو به فروش می رسد شامل گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد، همچنین امکان تست محصول به صورت حضوری برای خریدار وجود دارد. لازم به ذکر است که این مجموعه پیش از فروش، تمامی استانداردهای پرینترهای کارکرده را بررسی می نماید و پس از تست های فنی و رفع ایراد چاپگرها را تایید می نماید. جهت خرید کارت پرینتر دست دوم می توانید به وبسایت کوآیکو مراجعه نمایند و پس از یافتن مدل مورد نظر خود و استعلام قیمت با اطمینان اقدام به خرید دستگاه چاپ کارت PVC دست دوم نمایند.

خدمات پس از فروش ما عبارتست از :

  • 2 ماه گارانتی
  • تعویض رایگان قطعات دستگاه چاپ تا مدت تعیین شده
  • مشاوره رایگان در خصوص استفاده از چاپگر و عیب یابی آن

تماس