انتخاب برگه

کارت دانشجویی پی وی سی

کارت دانشجویی چیست؟

برخی از برگه ها و اوراق در هر کشوری دارای اعتبار خاصی هستند.

برخی دارای اعتبار مادی و برخی دارای اعتبار معنوی هستند.

مثلا چک و سفته جزء اوراق بهاداری هستند که ارزش مادی دارند اما شناسنامه، کارت ملی، کارت دانشجویی و … دارای ارزش معنوی هستند و به نوعی هویت ساز هستند و معرفی کننده فرد به شمار می روند.

در هر کشوری همه این موارد گفته شده دارای شکل و میزان اعتبار مشخصی هستند.

یکی از مهمترین مواردی که به عنوان معرفی کننده و هویت ساز برای فرد در هر جامعه ای شناخته شده است، کارت دانشجویی است.

هر دانشگاهی مطابق قوانین خود بندهایی را در خصوص اینکه یک فرد، چه کسی و چه نام دارد و چه رشته می خواند و … روی کارت دانشجویی عنوان می کند و هر فردی که دارای کارت دانشجویی است، می تواند وارد دانشگاه شود و ار مزایای آموزشی و غیر آموزشی آن دانشگاه استفاده کند.

عکس روی کارت دانشجویی هم یکی از مواردی است که در اغلب دانشگاه ها به عنوان یکی از بندهای مهم در آن قید می شود که باید عکس پرسنلی مناسب و جدید از فرد دانشجو باشد به طوری که مأمورین انتظامات به راحتی بتوانند آن عکس را با خود فرد تطبیق دهند.

هر کارت دانشجویی در هر دانشگاهی دارای اعتبار خاصی است یعنی در محدودیت زمانی خاصی قابل استفاده است و به طور معمول این محدوده زمانی تمدید می شود و این تمدید کردن تا زمان فارغ التحصیل شدن فرد دانشجو ادامه می یابد.

در پایان تحصیل، کارت دانشجویی به دانشگاه عودت داده می شود.

چاپ کارت دانشجویی پی­ وی­ سی

شناسایی و دسترسی به خدمات ارائه شده ­ی دانشگاه، جزء اصلی زندگی هر دانشجو است.

به همین دلیل، بازار ارائه­ ی طیف گسترده­ و متنوعی از کارت­های دانشجویی رونق گرفته است.

هر کارت شامل عکس و اطلاعات مهمی از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره دانشجویی و… به همراه نام و لوگوی واحد آموزشی، طراحی و چاپ می­شود.

چاپ کارت دانشجویی بر روی کارتهای پی وی سی باعث میشود ، اطلاعات این کارت­ها و تصاویر روی آن با کیفیتی عالی چاپ شوند .

کارت­های دانشجویی پی­ وی­ سی به صورت رنگی چاپ شده و از مواد بادوامی ساخته می­شوند در نتیجه کارت­های محکمی  بوده و به هیچ عنوان تا خوردگی، ساییدگی یا پارگی ندارند و امکان استفاده­ ی طولانی مدت را فراهم می­سازند.

به دلیل استفاده­ از رنگ­های با کیفیت در کارت دانشجویی پی وی سی ، طراحی­ های بی­نظیر و جذابی ارائه می­شود.

همانطور که می­دانیم از مزیت­های کارت­های پی­ وی­ سی سازگاری با محیط زیست و ضد آب بودن آنهاست. چاپگرهای مخصوص چاپ کارت پی وی سی در مدت زمان خیلی کوتاه تعداد قابل توجهی کارت دانشجویی پی وی سی را چاپ می­کنند.

کاربردهای کارت دانشجویی پی وی سی

شناسایی دانشجو به عنوان عضوی از واحد آموزشی را ممکن می­سازد.

دسترسی به خدمات رفاهی ( سلف سرویس، پارکینگ و…) را آسان می­کند.

به دلیل امکان استفاده از کارتهای مایفر و کارتهای هوشمند خام در چاپ کارت دانشجویی ( که نوعی از کارتهای پی وی سی هستند) ، امکان پرداخت از طریق کیف پول الکترونیکی را ارائه می­دهد و باعث امنیت و آسانی پرداخت­ها می­شوند.

استفاده از خدمات کتابخانه دانشگاه و ثبت نام و شرکت در فعالیت­های ورزشی را ارائه می­ دهد.

چاپ کارت دانشجویی پی وی سی

با توجه به شخصی­ سازی کارت­ها، و استفاده از تکنولوژی هوشمند سازی کارت دانشجویی ، امکان شناسایی بسیار سریع دانشجو ها وجود دارد که از ورود افراد متفرقه به واحد آموزشی می­توان جلوگیری نمود. داده­ های موجود بر روی کارت اجازه دسترسی و مدیریت امکانات مختلف ارائه شده توسط واحد را فراهم می­کنند.

خدمات چاپ کارت دانشجویی پی وی سی

شرکت coico در زمینه چاپ کارت pvc فعالیت می کند.

یکی از خدمات شرکت coico، طراحی و چاپ کارت دانشجویی است.

کیفیت این محصول توسط مجموعه ما کاملا ضمانت می­شود.

برای سفارش چاپ کارت­های دانشجویی PVC با قیمتی رقابتی و کیفیتی بالا، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا می­توانید این کارت­ها را به صورت اینترنتی از طریق فرم تماس با ما در سایت سفارش دهید.

تماس