انتخاب برگه

کارت شناسایی پی وی سی

داشتن کارت شناسایی مساله ی مهمی برای امنیت کسب و کار شما است ، و استفاده ازکارت pvc یکی از بهترین روش های تهیه کارتهای شناسایی است.

به طور کلی کارت های pvc  یکی از بهترین راه ها برای تولید و چاپ اکثر کارت هایی است که نیاز به دوام و امنیت بالایی دارند .

کارت PVC یک کارت پلاستیکی است ، و از ویژگی های منحصر به فرد آن میتوان به دوام، انعطاف پذیری و تنوع آن اشاره کرد.

 

 

کارت شناسایی چیست؟

هویت یکی از کلمات معمول مورد استفاده در بین افراد تحصیل کرده و در بین عامه است .

کارت های شناسایی سندی محسوب میشوند که برای اثبات هویت فرد مورد استفاده قرار می گیرد و دربردارنده اطلاعات معرفی کننده فرد است.

هر کارت شناسایی شامل بندهایی مانند نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره ملی، عکس و آیتم های دیگری بسته به فرهنگ هر جامعه است ، اما در کل آنچه که در بین هر جامعه در خصوص چاپ کارت شناسایی مشترک است، مواردی است که به آن ها اشاره شد.

به این معنی که کارت شناسایی حداقل باید اطلاعات و موارد ذکر شده را در بر داشته باشد.

کارتهای شناسایی برای فرد دارای دو جنبه است، یکی در سطح  ملی کاربرد  دارد یعنی در هر کشوری، هر شهروندی دارای یک کارت برای شناسایی است ، و دیگری در بحث معرفی یک فرد در سطح بین المللی است، از این جهت  که یک فرد اهل چه کشوری می باشد.

برخی از کشورها اسناد هویت رسمی را همان کارت های شناسایی ملی می دانند که ممکن است اجباری یا غیر اجباری باشند، در حالی که برخی دیگر از کشورها ممکن است برای تایید هویت به کارتی برای شناسایی منطقه ای یا مدارک غیر رسمی نیاز داشته باشند.

در بسیاری از کشورها برای تایید هویت در صورت به همراه نداشتن کارتهای شناسایی، گواهینامه رانندگی نیز پذیرفته می شود. اما بعضی از کشورها گواهینامه های رانندگی را برای شناسایی قبول نمی کنند زیرا گواهینامه های رانندگی دارای تاریخ انقضا هستند و ممکن است قدیمی یا جعلی باشند. اما دراکثر کشورها گذرنامه را به عنوان کارت شناسایی می پذیرند.

کارتهای شناسایی در اغلب کشورها دارای یک کد ملی منحصر به فرد است اما برخی از کشورها این شماره را ندارند .

اغلب کارت های شناسایی از جنس pvc هستند. و این به دلیل کیفیت ، دوام و مقاوت بالای کارتهای pvc است که باعث میشود در اثر عوامل محیطی مقاومت بیشتری داشته باشند.

 

روش تهیه و چاپ کارت شناسایی پی وی سی

شرکت coico در زمینه تهیه چاپ انواع کارت pvc شناسایی  فعالیت می کند. برای سفارش و چاپ کارتهای شناسایی پی وی سی با ما تماس بگیرید. 26456609

تماس