انتخاب برگه

کارت مشتریان ویژه VIP چیست و چه کاربردی دارد؟

VIP در اصطلاح به معنای اشخاص بسیار مهم است ، افرادی که از لحاظ شهرت نسبت به سایر افراد معمولی برتری دارند .

کارت مشتریان ویژه VIP  ، نوعی کارت پلاستیکی مقاوم از جنس PVC است ، که برای ارائه خدمات و مزایای بیشتر به بهترین مشتریان داده می شود .

در واقع ، با در نظر گرفتن کارت مشتریان ویژه ، تعداد ، نشانی و ویژگی های خصوصی هر یک از مشتریان با ارزش برای شما مشخص می شود و می توانید آمار دقیقی از آنها داشته باشید .

از این رو خدمات و امکاناتی که به مشتریان ویژه ارائه می گردد ، شامل مشتریان عادی نمی شود .

به عبارت دیگر ، هدف اصلی ارائه کارت های مشتریان ویژه VIP  ، مشتری مداری به روش خصوصی و نیز روشی برای تقدیر و تشکر از مشتریان ویژه می باشد ، که موجب افزایش سطح  فروش می گردد .

 

کارت مشتریان ویژه VIP

کاربرد های کارت مشتریان ویژه VIP

کارت های مشتریان ویژه VIP اغلب در مکان هایی مانند کافه ها ، رستوران ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، موزه ها ، اتحادیه ها و واحد های صنفی بزرگ به کار برده می شوند

این کارتها همچنین برای تمامی کارهایی که در عرصه خرید و فروش نیاز به شناسایی بهترین مشتریان خود دارند به کار برده می شوند .

کارت های مشتریان ویژه اغلب برای خرید کالاهای گران قیمت و لوکس کاربرد دارد و با ارائه این کارت ، درصد تخفیفی به مشتریان اختصاص داده می شود .  هم چنین از این کارت ها می توان در برنامه های مرتبط با کارت های عضویت و یا کارت های شناسایی استفاده کرد .

طراحی و چاپ کارت مشتریان ویژه VIP طبق نیازهای مورد نظرتان باید انجام شود و دارای اصولی مانند وضوح کامل و رزولوشن بالا ، سایز های استاندارد ، سبک و کم حجم ، انعطاف پذیر و ضد رطوبت و دمای بالا باشد .

مزیتهای استفاده از کارت های VIP مشتریان برای ارتقاء و پیشرفت کاری شما

کارت های ویژه مشتریان VIP می توانند یکی از بهترین روش ها برای افزایش مشتریان اختصاصی شما و نیز تقویت درآمدزایی باشند .

در حقیقت ، تحقیقات نشان داده است که مشتریان دائمی و ویژه 67٪ بیشتر از مشتریان معمولی درآمدزایی دارند .

1-         مشتریان ویژه VIP موجب درآمدزایی بیشتری می شوند : برخی کارت های VIP به مشتریان ویژه خود تخفیفات و خدماتی را به عنوان جایزه می دهند و این روش موجب می شود تا مشتریان نسبت به قبل خرید بیشتری داشته باشند .

2-         کارت مشتریان ویژه VIP موجب ثابت نگه داشتن مشتریان خاص می شوند : اگر مشتریان شما کارت های VIP خود را همیشه در کیف پولشان نگه دارند ، این روش موجب می شود تا هر وقت که به کیف پولشان نگاه کنند ، کارت VIP خود را ببینند و به شما مراجعه کنند.

3-         کارت مشتریان ویژه VIP موجب ترویج هرچه بیشتر خدمات شما می شوند : هر یک از مشتریان ویژه و خاص می توانند با داشتن رضایت مندی از شما برایتان تبلیغ کنند و موجب ارتباط شما با مشتریان بیشتری شوند .

4-         کارت های اختصاصی VIP به مشتریان احساس رضایت مندی و خاص بودن می دهد .

5-         کارت های مشتریان ویژه VIP موجب رقابت تنگانگ با سایر رقیبان می شود .

خدمات چاپ کارت مشتریان ویژه vip

شما می توانید تمام مراحل ساخت ، طراحی و چاپ کارت های مشتریان ویژه خود را به کادر تخصصی مرکز چاپ coico بسپارید و بهترین مشتریان را برای ارتقاء شغل و ایجاد رقابت جذب کنید.

شرکت coico با کادری مجرب و متخصص در زمینه های طراحی و چاپ کارت سابقه های درخشانی در عرصه انواع کارت های مشتریان ویژه VIP دارد .

برای سفارش چاپ کارت مشتریان ویژه VIP با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 2.9]

 

تماس