انتخاب برگه

کارت هوشمند پی وی سی چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت هوشمند پی وی سی از لحاظ ظاهر و سایز و شکل مشابه کارت های اعتباری و بانکی است ، در صورتی که از لحاظ سایر قسمت ها و قطعات  داخلی میتواند کاملا متفاوت می باشد .

در ابتدا و در اولین مقایسه ، می توان به مواد اولیه کارت های هوشمند اشاره کرد ، که ترکیبی از میکروپروسسورهای ( ریز پردازنده های ) فشرده و جاسازی شده در کارت است . میکروپروسسور ( ریز پردازنده ) در قالب یک تراشه در یک قسمت از کارت جاسازی شده است .

جنس کارتهای هوشمند معمولا از پی وی سی است که به دلیل دوام و مقاومت بالای کارتهای پی وی سی برای چاپ کارت هوشمند مورد استفاده قرار میگیرد.

کارت های هوشمند پی وی سی در اروپا و ایالات متحده از محبوبیت بالایی برخوردارند.

در اروپا ، اغلب شرکت های بیمه و سلامت و بانک ها از کارت های هوشمند پی وی سی استفاده می کنند .

در حقیقت ، هر فرد آلمانی دارای یک کارت هوشمند پی وی سی جهت بیمه سلامت خود است .

میکروپروسسورها در کارت هوشمند پی وی سی نقش امنیت کارت ها را بر عهده دارند.

سیستم های میزبان و کارتخوان ها قادر به خواندن اطلاعات این میکروپروسسورها می باشند.

کارت های هوشمند پی وی سی معمولا در برگیرنده 8 کیلوبایت از RAM ، 346کیلوبایت ROM ، 256کیلوبایت از ROM قابل برنامه ریزی ، و 16بایت میکروپروسسور هستند .

بیشترین کاربردهای استفاده از کارت های هوشمند پی وی سی عبارتند از :

 

کارت های هوشمند پی وی سی  را می توان با کارتخوان های هوشمند مرتبط با کامپیوترهای شخصی ، برای معرفی و تایید صلاحیت و اعتبار کاربر به کار برد.

هم چنین ، کاربران شبکه ای (Web browsers) می توانند از تکنولوژی کارت های هوشمند جهت تکمیل روند امنیت سازی شبکه ها (SSL) و ارتقاء بخشی امنیت ارتباطات اینترنتی استفاده کنند.

کارتخوان های هوشمند نیز قابلیت کاربرد در تلفن های همراه و ماشین های خودکاری که با انداختن پول در آن ، جنس مورد نیاز را تحویل میگیرید ، دارا می باشند.

 

خدمات چاپ کارت هوشمند پی وی سی

شرکت coico با ارائه خدمات با کیفیت و ارزان در زمینه چاپ کارت ، از جمله چاپ کارتهای هوشمند در خدمت هموطنان در سراسر کشور است .

برای سفارش چاپ کارت هوشمند پی وی سی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید .26456609

تماس