انتخاب برگه

7 دلیل اثرگذار بودن کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی به شمار می رود. آن ‌ها قادرند موجب بهبود مشروعیت، اعتبار و سود یک کسب وکار یا تجارت گردند. در این نوشتار توضیح داده می‌ شود که چرا هنوز هم استفاده از کارت ویزیت رایج است؟

7 دلیل اهمیت کارت ویزیت

1. عدم استفاده از موبایل هوشمند در برخی از افراد

به عنوان مثال گزارشی نشان می ‌دهد که در سال 2018 در آمریکا حدود 77 درصد مردم از تلفن همراه هوشمند استفاده می نمایند. اما این آمار در ایران چقدر است؟ این درصد در ایران بالا می باشد اما مورد استفاده تمام مردم نیست. برخی‌ ها با این تلفنها علاقه ندارند و برخی دیگر از این تکنولوژی استفاده نمی ‌کنند. به همین علت مشخص می گردد که هنوز هم با وجود پیشرفت تکنولوژی، از روش ‌های ارتباط سنتی استفاده می شود. این نتیجه به چه معنا می باشد؟
با این تفاسیر می توان چنین برداشت نمود که جهت انتقال اطلاعات تماس شرکت یا تجارت خود به افرادی که از تکنولوژی استفاده نمی‌ نمایند می بایست از روش ‌های سنتی استفاده نمایید. یکی از راهکارها جهت انجام این کار چاپ کارت ویزیت می باشد که از طریق آن می توانید کسب‌ و‌ کارخود را به دیگران معرفی نمایید.

2. مشروعیت بخشیدن به کار

یک از راه های معرفی کسب ‌و ‌کار تولید و پخش کارتهای ویزیت می باشد. چنانچه این کارتها به صورت حرفه‌ ای طراحی و چاپ شوند می توانند در عرض چند ثانیه به کسب ‌و ‌کار مشروعیت ببخشند. همچنین این ابزار بازاریابی می تواند معرف برند و یا نام تجاری شما نیز باشد. در نتیجه مشروعیت کسب ‌و‌ کار امکان فروش و برگشت مشتری نیز فراهم می آید.

3. افزایش روابط انسانی

امروزه جهت ارتباط و انتشار اطلاعات بیشتر از طریق کانال ‌های مجازی صورت می گیرد که با سرعت بالایی انجام می گیرد اما دارای ویژگی های منفی زیادی می باشد. زیرا در این بستر نمی توان با اعتماد و اطمینان با دیگران گفتگو کرد و همچنین هیچ راهی جهت برقراری یک ارتباط جذاب وجود ندارد. یکی دیگر از روشهایی که جهت برقراری روابط انسانی مورد استفاده قرار می گیرد کارتهای ویزیت می باشد. استفاده از این نوع کارت حتی جهت ادامه گفتگو با افرادی که به محصولات و خدمات علاقه نشان داده‌ اند نیز مناسب است.

4. آسان شدن فرآیند شبکه‌ سازی

شبکه سازی و ایجاد ارتباط با دیگران به چندین روش ممکن می باشد. این روش ها عبارتند از مکالمه رودررو، تماس تلفنی، ایمیل و شبکه‌ های اجتماعی که حتی با وجود آنها برخی ترجیح می ‌دهند با مخاطب خود تعامل رو در رو داشته باشند. بنابراین زمانی که با فردی وارد یک گفتگو می شوید، کارت ویزیت را فراموش نکنید. با استفاده از این ابزار می توانید به سرعت با مخاطبان جذب شده ارتباط برقرار نمایید. زیرا آنها می توانند با استفاده از کارت مذکور مجددا با شما ارتباط برقرار نمایند.

گسترش شبکه می تواند فرصت‌ های تجاری بیشتری را برای شما فراهم نمایند که عبارتند از:
• افزایش مشتری
• معرفی بیشتر و افزایش همکاری
• بازگشت بیشتر مشتری ‌ها
• افزایش مهارت و کاردانی

5. افزایش آگاهی از نام تجاری و برند شما

هنگامی که کسب ‌و کار خود را آغاز می نمایید، نام تجاری خود را در چارچوب یک استراتژی بلند مدت در نظر بگیرید. این کار موجب می گردد که مشتری‌ های شما خدمات و تخفیفاتی را که در نظر می گیرید به ذهن بسپارند. از آنجایی که برند شامل هویت بصری می باشد بنابرین کارتهای‌ ویزیت می‌توانند ابزار موثری باشند. لذا اگر کارت شما دارای یک طراحی اثرگذار باشد می تواند میزان آگاهی از کسب‌ و ‌کار شما را افزایش دهد و موجب رشد و موفقیت تجارت شما گردد.

6. هویت دادن به برند شما

کارتهای ‌ویزیت نمایانگر هویت یک کسب ‌و‌ کار می باشند. در واقع این ابزار یک چهره به تجارت شما می دهد که موجب ماندگاری شما و حرفه تان در ذهن مخاطب می گردد. در صورتی که کارتهای مذبور درست و موثر طراحی شوند می توانند بر روی دیدگاه مخاطبان نسبت به شما تغییراتی ایجاد نمایند. حتی قادر است مشتری ‌های علاقه‌مند به خرید را به خریدارهای واقعی تبدیل نماید.

7. به اشتراک گذاشته شدن

مهمترین دلیل رشد یک کسب و کار، افزایش میزان آگاهی از آن می باشد. هنگامی که مردم شناخت بیشتری نسبت به شما پیدا کنند بیشتر دوست دارند از محصولات و خدمات شما استفاده نمایند. در صورتی که شما کارتهای ویزیت‌ خلاقانه را در میان مردم توزیع نمایید، می توانید توجه آنها را جلب نمایید. همچنین اگر این کارتها بتواند روی خواننده تاثیر بگذارد به راحتی در میان آنها دست به دست می ‌شود. در پی آن نیز میزان آگاهی مردم نسبت به حرفه شما بیشتر می‌ گردد، همچنین احتمال بازگشت مشتری‌ ها جهت استفاده از محصولات و خدمات شما افزایش می یابد.

 

چاپ کارت 

چاپ کارت ویزیت پی وی سی 

تماس